2012. március 3., szombat

Tavaszvárás

Idén veteményezek a kertben. Vettem vetőmagot. Kiválogattam azokat, amiket már lehet palántázni. WC papírhengerbe földet tettem, és elültettem a magocskákat. Ennek az is az előnye, hogy papírostul áshatom majd be a földbe, a papír elbomlik. Tojástálcába is tettem földet, azt is papírostul el lehet ültetni majd. Lépcsőzetesen vetek, hogy ne dömpingszerűen szakadjon rám a sok termés, hanem szépen egyenletesen teremjen.
Vetettem paradicsomot, paprikákat (édeset és erőset is), dinnyét, padlizsánt, zellert. Vethetném a borsót is, ezt már ki a szabad földbe, de azzal még várok, mert jön vissza a hideg. Addig is tervezgetem, mit hova ültessek majd a kertben. Megtaláltam a régi ültetési naplómat, 2000-2004-ig vezettem benne, mit hova ültettem. Most ott folytatom, ahol 8 éve abbahagytam.



2 megjegyzés:

zord írta...

Na, ez már teljesen olyan mint egy blogposzt.
Van eleje, közepe, vége, van célja, értelme, fel lehet rá építeni egy teljes fotodokumentációval illusztrált ültetéstörténetet, a kezdetektől a növekedésen át a szüreten keresztül az eladásig, sütésig, főzésig.

zord

Julis írta...

Végre egy hozzászóló a faluból!
Eddig nem akartam ilyen nagyon "én blogot" ebből, de lehet, hogy errefelé kell kimozdulnom.