2012. június 13., szerda

Árkon-bokron 2. fejezet, amelyben a Kossuth utcát járjuk végig

Több részletben jártam be a Kossuth utcát, kezdve a végével, és úgy haladtam az eleje felé. Vegyesen találtam gondozott és elhanyagolt árkot. Külön fejezetet kap a Kastély előtti szakasz, mert egyrészt nagyon hosszú részről van szó, másrészt igen siralmas az állapota, de azt majd a következő posztban láthatjátok meg.
Visszatérve a Kossuth utcához, azt kell megállapítanom, hogy itt, ebben a faluban, majdnem mindenki a saját maga ellensége. A gépkocsi beállóknál nagyon kicsi a csövek keresztmetszete, tehát a tisztítás gyakorlatilag lehetetlen. Ami a legfurcsább - és ezért írtam, hogy mindenki a saját ellensége - az az, hogy egy egyszerű rácsot sehol sem láttam, amit az áteresz tetejéhez illesztettek volna, hogy a nagyobb szemetet, fűnyesedéket megfogja. Arról nem is beszélve, hogy ha a beálló alatti részt nem csővel, hanem betonteknővel + vasráccsal oldották volna meg, akkor a tisztítás is egyszerűbb és hatékonyabb lenne. Persze erre is láttam példát, majd a poszt végén mutatok pár képet a Puskin utcából.

Kedvencem, itt fordul az Ördögárok felé a vízelvezető árok a Petőfi utca előtt

Ez itt a ráfordulás, innen robog a víz a (nemlétező)patakba
 Miért is írtam, hogy nemlétező? Hamarosan megtudjátok!

Általános iskolánál

Cilinder

Kitisztítva, gondozva

Takszöv előtt

Takszöv előtt

Takszöv előtt, háttérben a CBA parkolója

Községháza autóbuszmegállóhely

Községházával szembeni buszmegállóból fényképezve

Antónia utca - esőkor itt robog a víz az úttesten


Tisztítva, gondozva

Kicsit koszos

Tisztogatásra várva, sehol egy szűrő

Árokban a széna kupac - ott a helye?

A fűcsomó egy vízelvezető árkot rejt - de nagyon!

Tisztítás? Főleg a beálló alatt? Gratulálok!

Ott, az a feketeség az áteresz...

Pucolni kéne
Itt vannak a beígért Puskin utcai képek. Ugye milyen egyszerű?

Tisztítása könnyű

Az árok is példamutatóan rendben, tisztán várja az esővizet



Nincsenek megjegyzések: