2008. június 22., vasárnap

Falunap - bónusz videók







11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha ezek után sem növekedik a helybenlakói nézettség, az szomori leend...
Cyan, a hamut nem neked kell szórnod - hacsak nem rájuk.
Mormogi Papa

Julis írta...

ide is leírom:
a videók azért ilyen rövidek, mert lebutított változatban is rém nehezen lehet feltuszkolni.

Névtelen írta...

ihol vagyok-e:)
nagyon hasznosan telt a hétvége, látom nálatok is!
sikerült vagy 20 kilo borsót kifejtenem és készült 5 lityi ribizliszörp.
közben meg benneteket irigyeltelek a falunapon, mert ilyen felénk nincsen!
látom jó hangulat volt, a vonatosba pedig oda is képzelem magam - ja és a sörsátorba!
zuzu

Névtelen írta...

a macskafogót is megnéztem, mert szeretem és mert megérdemeltem:)
zuzu

Névtelen írta...

Zuzuka, ha mindez korábban történik, az egerek is szurkot öntöttek volna a macskák nyakába... :-)
Mormogi Papa

Névtelen írta...

gulásnak jobban örülnének a macskák!
nekem van cicám:)))
a becsületes neve Mitch Buccanon alias vizimentő
mi csak Micsinek hivjuk, ha mérges vagyok rá akkor MIhály!
találta a gyerekem egy aknában a jégeső után, hazahozta gyógyitani, megszerettük, megtartottuk
ennek már több mint 1 éve...

Névtelen írta...

kicsit sajnálom, mert emeleten lakunk - de hát szobacica lett és nagyon boldog:)
zuzu

Névtelen írta...

Zuzu, valóban nehéz lehet összeegyeztetni a kétféle kedvencet.
Nekünk egyszer egerünk támadt valószínűleg a világítóudvarból (magyarul lichthof) kifolyólag. Élt, ameddig élhetett, mi jól tartottuk.
de alapjában:
"Ha állat lennék, soha sem engednék embert a lakásba, mert lármázik, piszkot csinál és egészségtelen."

Névtelen írta...

A Kaláka énekli, szerző most nincs nálam.
Mormogi vótam :-))

Névtelen írta...

cyan hova mentél már, a világ végire?
érezd jól magad!
de hiányzol:)

Névtelen írta...

Nagyon jó hangulatú videók, kár hogy tőlünk messze van ez a Nagykovácsi

Brigusz voltam