2008. június 27., péntek

NAME - 1.



8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Halihó !!!
De kár, hogy nem leszek itthon - de még csak Füredre se ugorhatok át valószínűleg, pedig ott is napok vannak :-(((
Nagyon jó szórakozást mindenkinek !

Mormogi Papa

Névtelen írta...

Tamási darabot szívesen megtekinteném. Irigykedem kissé

Brigusz voltam

Névtelen írta...

Gratulálok cyan, ez nagyszerű!!!
jó kis program ismét:)
az állófogadáson vigyázz a peszivel, az ütős szokott lenni!
gondolom nem sör lesz:)
Tamásit én is megnézném, volt elég vénasszony és vénlány? - hehe
a képeket is kérjük ide

zuzu

Névtelen írta...

Mormogi Papa szia!
melyik Füredre, az éééén füredemre:)
de nagyon hiányzik a Balaton - na majd augusztusban!
zuzu

Julis írta...

pezsit nem szeressem, tele van buborékkal és nem sörízű... :D
MP a Balatonnál lesz, a szembe oldalon. de majd átnéz Füredre is. csak a tekintetével :)))

Névtelen írta...

Sajnos, Zuzuka, így igaz - most csak leselkedhetem...
Szemközti oldalon gyalogolok majd fél kilométert a "hajózható" vízmélység elértéig.
Hordóvonták találkozása tilos!
(Úgyse lesz netem:-((( )

Mormogi Papa

Névtelen írta...

Helló Cyan , rólad miért nincs kép?

Brigusz

Julis írta...

én fényképeztem, azért. a képemről van, az elég is :)