2008. május 13., kedd

Óvodák 1.

Cinege óvoda









14 megjegyzés:

Névtelen írta...

Látom, hogy:

'Keresi, kutatja,
röpül gallyról gallyra.
"Kis cipőt, kis cipőt!" -
egyre csak azt hajtja…'

Kulcs: IMG_1234.jpg

Éljen az a szép, zöld gyep!
Meg a jó levegő - Nálatok az van bőven!

Mormogi Papa

Julis írta...

szia Mormogi! ez az ovi fent van a Zsíros-hegyen, mire felbicikliztem oda (hehe), szakadt rólam a víz. családias, kislétszámú csoport, úgynevezett tagóvoda, mert a faluban a 2 oviban kevés a hely, de sok a gyerek. majd azokról is készül képriport, ha eljutok oda. ja és még van egy Waldorf ovi, meg még egy magánovi is. legalábbis ennyiről tudok. de ahol havonta 8-10 gyerek születik (még), oda ez is kevés....

Névtelen írta...

Éppen henyéléssel készültelek vádolni :)
Nem teszem.
Szép képek, jó kis ovi lehet.
sp

Julis írta...

csak lusta voltam :)
de bekészítettem még 2 posztot, ha nem tudnék mit kitenni.
apropó, májusi gombákról írsz majd? csak kérdezem :$

Névtelen írta...

hát nem megígértem?

Unknown írta...

Köszönjük a gyerkőcök nevében a szép képeket. Nagyon sokat dolgoznak, hogy az ovi ilyen szépen nézzen ki.

Julis írta...

Helyesek voltak a gyerekek:
"Fényképezz le engem is! Engem is!" :)) Soma is ott volt :)))))

Névtelen írta...

Azt olvastam, (Budakeszi Iránytű) az önkormányzat új óvodát épít, legalábbis tervben van..." ...a nagykovácsi Nagyszénás-kertben, vagyis az új faluközpontban egy százfős óvoda megépítését tervezzük. A saját beruházásként megvalósuló intézmény önkormányzati területen épülne fel, a 250 millió forintos uniós forráshoz Nagykovácsi 65 millió önerővel járulna hozzá."
szerintetek lesz belőle valami?

Cyan,nagyon klassz a blogod, rendszeres látogatója vagyok, szeretném megismerni a településeteket, mert építkezni szeretnénk Bp. környékén és Nagykovácsi rajta van a listánkon :) További jó kattintgatást!

monguszta

Julis írta...

szia Monguszta és köszi!
a hír igaz, már amennyire tudom, viszont az óvodai létszám nem fog változni, mert a CBA mögött lévő ovi helyett épül az új, tehát azt megkapja a bolt, a gyerekek meg átköltöznek az újba. a legfrissebb Böngészőben (helyi lap) az anyakönyvi résznél 13 újszülött van, az eddigi hónapokban sem születtek sokkal kevesebben. ők 3 év múlva tolongani fognak az ovi kapujánál. alsó hangon évi 150-200 gyereket jelent, ha nem többet (sokan kicsi gyermekekkel költöznek ki), nagyon kevés a férőhely...

Unknown írta...

Sajnos nem vagyunk híresek arról, hogy bármilyen pályázatot is meg tudjunk nyerni, ezért úgymond én ez ügyben "negatív" vagyok. Már most nincs annyi férőhely , hogy a ' testvéreket' felvegyék. De ugyanez a tapasztalat a környező településeken pl.: Sólymáron is. Csak reménykedni tudok!!!

Julis írta...

több dolgot nem értek:
egyrészt azt hallani, h a gyerekeket ne vigyük be a városba, maradjanak itt (iskola). ha a gyereket már az itteni oviba nem veszik fel, tehát én, a szülő kénytelen vagyok bevinni a városba oviba, akkor 3-4 év múlva, ha iskolás lesz a kölök, akkor már lesz@rom a nagykovácsi iskolát, ugyanúgy cipelem a gyereket be egy suliba, mit ahogy tettem ovis korában is.
másrészt, nem vagyok egy nagy matematikus, se közgazdász, de még csak menedzser se. DE, ha azt látom az anyakönyvben, h havi 10-15 gyerek születik, és a kiköltözőket is beleszámolom, tényleg hatalmas ész kell ahhoz, h kiszámoljam, 3 év múlva, amikor ovisok lesznek a gyerekek, hány férőhely kéne minimum. és, ha nincs annyi, mert ez is le fog csökkenni az évek múlásával (egyszercsak megtelik ez a falu, 15000 fővel, ugye, amivel riogatnak minket), akkor kutya kötelességem a Cinege ovihoz hasonló tagovodák támogatása!
sajnos a jövő nemzedék a szölőkkel együtt magasan le van...
"ha nem tetszik, el lehet költözni" - és ezt a polgármester mondta...
szégyen

Névtelen írta...

Nagyon kedves ez a Cinege ovi, a gyerkőcök biztos jól érzik itt magukat!
14 évig voltam óvónéni, nagyon sokáig lakás-oviban.
Szeretettel gondolok ezekre az évekre, és ez a cikk felébresztette az emlékeket. Köszönöm:)
Ovira pedig szükség van, kisiskolákra is!

Zuzuka

Névtelen írta...

Ez a "hanemteccikellehet" nem idézet volt?
Haloványan rémlik (Befegor hátulja), hogy már hallottam valahol… valamikor… valakitűl…

Márakkorsetetszett ☹☹☹

Mormogi Papa

Julis írta...

ezt ugye nagy népvezérünk mondta anno. átvette a polgármester kisasszony is. pedig ő független...