2008. január 25., péntek

Táblák 1.

Hétfőn munkások jöttek, az utcák elején/végében gödröt ástak, oszlopokat állítottak, beborítottak néhány lapát betont, ráhúzták a földet. Mára kikerültek a táblák is.
Elsőbbség adás kötelező








Lakóövezet
Lakóövezet vége.




A művezetővel beszéltem, mutatta a térképeket, lesz egy csomó egyirányú utca a Zsíroshegyen (nem értem miért? 2 kocsi elfér, a forgalom nem indokolja az egyirányúsítást, jó, ha óránként 1 kocsi elmegy), zsákutca is, és súlykorlátozós utca is.
Itt a közelemben a Kossuth utca végig védett, megszűnik az önkényes jobbkéz szabály (régen volt "mackósajt" a Petőfi, Lombos, Puskin utca aljában, amíg a kedves autósok ki nem döntötték...).
Bónuszként két utcatáblát is ideteszek:

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Cyan!
a mai törvények szerint az únióban a legkissebb haladásisebesség:40km/óra
én úgy tudom a 30-at már nem rakhatják ki,sőt a már kintlévőket is fokozatossan át kell cserélni 40-re.
igazából a rendőr 40-alatt meg sem büntethet,tehát hiába van kint a tábla 30-ról,ha te 39-el mész szabályos vagy(az únióban),az már más kérdés a rendőr ezt megérti-e,de a bíroság igen,vagyis ne fizess vidd perre(ha van hozzá türelmed)

Julis írta...

semmi bajom a 30-as táblákkal, ezeket ráadásul az új részen vettem fel, sok új ház, kicsi gyermekek. nekem nem hiányzik, ha kiszalad egy kisgyerek az utcára, én meg éppen szabályosan 40-el megyek és pont nem tudok megállni... inkább maradok a 30-nál. lassúhajtásért meg csak nem fognak megbűntetni :))