2008. február 4., hétfő

Farsang

Ma teljesen véletlenül betévedtem az Öregiskolába. Kiderült, hogy a kisteremben a Nyugdíjas Klub jelmezes farsangot tartott. Vidám társaság, csupa ismerős. Noha nem vagyok a klub tagja (még), hihetetlen örömmel fogadtak. Meséltem a blogról, engedélyt kérve, írhatok-e az eseményről? Igent mondtak :)

Rögtön kínáltak étellel, itallal, sütivel, fánkkal.
Volt jelmezes felvonulás



fődíjakkal, zsűrivel, tombola rengeteg ajándékkal. Utána tánc.




Nagyon jól éreztem magam, köszönöm!

10 megjegyzés:

marisell írta...

Cyan, nagyon jó a blogod, és ezek a képek nagyon kedvesek.rég jártam erre, úgyhogy lesz mit olvasgatni/nézelődni.

Julis írta...

köszönöm! már kaptam pozitív visszajelzéseket a faluból, igaz csak szóban, de akkor is jó érzés, hogy nemhiába püfölöm a billentyűt, kattogtatom a fényképezőgépem :)

Nadine írta...

A nénim jutott eszembe, Ő is járt a nyugdíjasklubba...:) Úgy látom, itt is a nők vannak többen. Vagy a pasik is öreg néninek öltöztek.

Julis írta...

nem, a pasik a kocsmában vannak (ezt az egyik néni mondta), egy bácsi volt csak, ő szerzetesnek öltözött, és nagyon jól alakította a szerepét :D

Névtelen írta...

jaj, már annyira szeretném olvasni,valamelyik résztvevő megjegyzését!!!!!!!!!

Julis írta...

az egyik néni mondta, h beiratkozott számítógépes tanfolyamra, ha elvégzi, kap a gyerekeitől egy gépet is. nagyon lelkes :))

Névtelen írta...

Cyan,elfelejtettem megkérdezni,hogy ettél fánkot???

Julis írta...

ettem. miért? van valami népi izé vele? (mint a lencsének újévkor)

Névtelen írta...

nem-nem,népi izét nem tudok,csak a kíváncsiság:))milyen volt????olyan igazi mamás??mint gyerekkoromban???és megkérdezted a receptet???(érdek kifőzdés kérdés)és különben is :IRIGYELLEK!!

Julis írta...

ehh, elmulasztottam a receptet elkérni :( mentségemre legyen mondva, miközben ettem, beszélgettem :) fánk fincsi volt