2008. február 1., péntek

Kiállítás 1.

Meghívót kaptam, íme:

2007. ÉPÍTÉSZETI DÍJAZOTTJAINAK KIÁLLÍTÁSA
Egy országjárás befejező állomásaként 2008. februárjában Nagykovácsiba érkezik a 2007-ben Ybl Miklós-díjjal kitüntetett
építészeket, valamint a Pro Architectura díjjal kitüntetett épületeket bemutató vándorkiállítás, amelyet a Magyar Építőművészek Szövetsége és a Wienerberger Téglaipari zRt. 2007. őszén Szombathelytől Nyíregyházáig, Győrtől Békéscsabáig tizenöt helyszínen mutatott be.


A kiállítást a Nagykovácsi Öregiskolában (Kossuth Lajos u. 78.) 2008. február 1-jén, pénteken, 18 órakor Kálmán Ernő DLA építész, a Magyar Építőművészek Szövetségének elnöke nyitja meg.

A megnyitó után a 2007-ben Ybl-díjjal kitüntetett Basa Péter, a Városmajor utcai Barabás villa, a Budakeszi református templom és a Nagy-kopasz hegyi kilátó tervezője tart előadást mestereiről, kollégáiról, tervezői munkájáról, épületeiről.

El is mentem, mert a Kilátó topicból kihagytam a tervező nevét (nem tudtam, és nem is jártam utána, mea culpa).

Nagyon élvezetes előadást hallhattunk munkáról, emberségről, szakma szeretetéről. Sokan voltunk, főleg szakmabeliek, de érdeklődők is szép számmal, mint például én.

Itt szeretném megragadni az alkalmat, hogy február 15-én 18:00-kor lesz még egy kiállítás az Öregiskolában a Templom tér látványterveiből.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Cyan!
A Barabás-villát volt módom többször is megcsodálni kívül-belül,nagyon érdekes építészeti megoldásokat alkalmaztak és bátran(rafináltan)keverték a különböző anyagokat(főleg fa és kő)engem leginkább a kicsi és dimbes-dombos helykihasználtság nyűgözött le.

Julis írta...

még nem jártam benne, csak mellette sokat kocsival. valahogy az a limuzin taszít, ami ott parkol, meg a puccos népek (utálok kiöltözni, ez van). az előadáson is kesergett az építész, hogy elment ebbe a "repi" irányba a dolog. fényképeket mutatott az ilyen volt-ilyen lett állapotról, meg az újjáépítésről (tulajdonképpen az eredeti visszaállításáról) mesélt sokat.

Névtelen írta...

atyaisten milyen gyorsan reagálsz!!
a limuzinnal még nem találkoztam se a népekkel(munka és nem szórakozás ügyben jártam már ott)

Julis írta...

hehe, gmailre küld levélkét, h jött egy komment :) onnan is írhatok kommentet, de még nem próbáltam (gyáva vagyok? esetleg nem vagyok sikeres)