2008. február 16., szombat

Kiállítás 4.

Templom tér

Szándékosan írtam Templom teret. Nekem már csak Templom tér marad, akárhogy is hívják ma.

Tegnap elmentem a kiállítás megnyitójára, hiszen itt élek, engem is érint, milyen is legyen a falu fő tere. Bár nem értem, miért nem a Kolozsvár teret rendezik? Ahogy elhangzott a megnyitón, kell egy hely, ahol a falu apraja-nagyja kényelmesen elfér egy szabadtéri ünnepség alkalmával. Szerintem a Kolozsvár tér alkalmasabb lenne erre, nem kéne a buszt visszafordítani az Antónia utcánál. De ez csak az én véleményem...
Visszatérve a kiállításra, először is le kell szögezni, hogy a pályázatot nem a Polgármesteri Hivatal írta ki. Ergo, egy fillérjébe sem került a falunak.
Felmerültek kérdések, javaslatok, amit reméljük figyelembe vesznek majd, ha tényleges rendezésre kerül sor (EU-s pályázati pénzből).
A kiállítást még 2 hétig meg lehet tekinteni. A képek a "futottak még" pályaművekről készültek, hiszen az első három helyezett pályamű megtekinthető itt.








4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Hugi!

A kérdésre egyszerű a válasz: a hallgatói pályázatra egy nem túl nagy méretű és viszonylag kompakt teret kellett találni, azért mert a pályázóknak itt a kiíró burkolatait is meg kellett jeleníteniük, no meg egy hallgatói pályázatnak nem szabad túl nagynak és bonyolultnak lennie.

A kérdésnek az a része, hogy mi, mármint a falu és mi, mármint az önkormányzat és az általunk választott képviselők miért nem a Kolozsvár teret veszik előre a listán - nem tudom a választ, persze még azt sem tudom, hogy igazad van-e, mindnenesetre erről is kellene beszélgetni.

Nekem úgy tűnt, hogy ez a pályázat megpöccintett valamit, jó volt hallani a véleményeket és külön köszönet neked, hogy ott voltál és tevőlegesen vettél részt, sokat szóltál hozzá.

Beszéljünk majd még erről...

Üdv

bátyó

Julis írta...

Kedves Bátyókám!
Épp most értem vissza a Kolozsvár tér dokumentálásáról. Mindjárt írom a posztot sok képpel tarkítva. Nézz vissza később :)

Névtelen írta...

Jók a képeid! Mit szólnál ehhez a kompromisszumhoz: Nem vagy-vagy, hanme is-is?

b

Julis írta...

Tesó!
ezt a Kolozsvár tér posztra írtad? inkább ott folytatnám, gyere át :)